Waarom betaal ik voor een registratie?
De registratiekosten die je betaald worden gebruikt voor:
- Vijf jaar zichtbare registratie waarmee je de door jou verleende zorg kunt declareren
- De kennisbibliotheek die je kunt raadplegen voor al je vragen en stappenplannen
- De service-desk die alle werkdagen aanwezig is om je vragen te beantwoorden
- De promotiematerialen zoals een persoonlijke digitale sticker om je registratie te laten zien aan cliënten, werkgevers en collega's
- Geaccrediteerde bij- en nascholing automatisch toegevoegd in je digitaal portfolio;
- Aansluiting bij klachten- en geschillenregeling volgens de Wet Kwaliteit, Klachten en Geschillen Zorg;
- De KP-servicedesk, bereikbaar op alle werkdagen.
Daarnaast worden je activiteiten en digitaal portfolio bekeken door een team van tientallen externe beoordelaars naast het KP-team. Ook worden de kosten gebruikt voor de website en andere IT-applicaties. Tot slot voor onder meer de ontwikkeling van de criteria.
Het Kwaliteitsregister Paramedici is een stichting die werkt hierbij zónder winstoogmerk en heeft een efficiënte manier van werken waardoor de kosten voor Kwaliteitsregistratie een factor 2 à 3 lager zijn dan andere kwaliteitsregisters in de zorg. Lees meer over KP
De kosten voor herregistratie vind je op de pagina over herregistratie.
De kosten voor eerste/initiële registratie vind je op de pagina over initiële registratie.